Kurs for ansatte som arbeider med tilrettelagt folkehøgskole

7. - 8. april 2021
Lillestrøm Thon Arena / Zoom

NKF og FHF tilbyr kurs for ansatte som arbeider med tilrettelagt folkehøgskole.

Kontaktperson: Marie Wiland marie@ikf.no

Fysisk eller digital deltakelse:

Vi ønsker å tilby et kurs hvor deltakerne kan velge mellom fysisk eller digital tilstedeværelse.  Dersom fysisk tilstedeværelse ikke lar seg gjøre i april 2021 vil vi gjøre om kurset til et digitalt seminar plassert på samme datoer som her annonsert.

Målgruppe:

Kurset er åpent for alle som arbeider i folkehøgskolen, men målgruppen er først og fremst ansatte som arbeider på egne linjer tilknyttet tilrettelagt folkehøgskole, ansatte på skoler hvor store deler av undervisningen er tilrettelagt eller ansatte som har mange arbeidsoppgaver tilknyttet elever med særlige behov for tilrettelegging.

Kurset vil ha fokus på disse tema:

• Psykisk helse og utviklingsforstyrrelser/utviklingshemming
  • Foreldrestemmen og foreldresamarbeid
  • Erfaringsdeling

Pris:

4500 NOK for 2 dager med overnatting og middag på Thon Hotell Arena

3100 NOK for 2 dager på Thon Hotell Arena uten overnatting og middag

2200 NOK for deltakelse på zoom per person. (dette blir også prisen for alle om kurset omgjøres til digitalt seminar)