Regionale seminarer om undervisningsopplegg til Globalvettreglene

3. - 10. november 2020

IU inviterer folkehøgskolelærere og andre interesserte folkehøgskoleansatte til å delta på regionale seminarer om undervisningsopplegg til Globalvettreglene de to første ukene i november 2020.

IU har fått støtte fra den norske UNESCO-kommisjonen til å utvikle undervisningsopplegg til de ni Globalvettreglene og på seminarene vil deltakerne få faglig påfyll knyttet til tematikk i Globalvettreglene, samt prøve ut noen av undervisningsoppleggene. Seminarene passer for lærere (og andre interesserte i folkehøgskolen) på alle typer linjer/fag. I folkehøgskolenes Bærekraftvedtak (10.10.19) er ett av målene at skolene aktivt bruker Globalvettreglene innen 2021.

Regionale samlinger:

• 3. november kl. 10:00 – 15:00: Oslo
  • 5. november kl. 10:00 – 15:00: Trondheimsområdet
  • 10. november kl. 10:00 – 15:00: Bergen/Åsane folkehøgskole

Samlingene er like, så det anbefales å kun delta på én av de regionale samlingene.

Pris: 500 kr.

Påmeldingsfrist: 15. oktober 2020.

Påmeldingen er bindende.

Påmeldingslenke: https://forms.gle/om3z7nZHTwhHRXj8A

For spørsmål, kontakt brita@folkehogskole.no

NB: De regionale seminarene arrangeres med forbehold om at smittevernhensyn tillater slike samlinger. Det vil legges til rette for tilstrekkelig avstand mellom deltakerne og andre relevante smittevernhensyn.