Folkehøgskolefestival – program og påmelding

Programmet for festivalen er klart. Et program vi er stolte av å kunne presentere og innby til. Vi håper og tror at mange vil ta turen til Hedmarktoppen Folkehøyskole , 23.-24. mai.

For de som ikke har anledning til å være med på hele festivalen, er det fullt mulig å være på deler av den.

Hedmarktoppen fhs vil organisere påmeldingen. Påmeldingslink vil bli lagt ut så snart denne er klar.

Se fullstendig program her

Påmelding etter fristen sendes på e-post til hilde@ikf.no

Påmeldingsfrist: 21. april 2023

Dette er en fleksibel påmelding, der du kan velge og velge bort. Viktig at du få bestilt festivalpass, mat og evt. overnatting på det du ønsker.

Gruppepåmelding
Hvis dere er en gruppe fra skolen som ønsker å melde dere på, kan hytter og leiligheter anbefales, da det er begrenset tilgang på enkelt og dobbeltrom.
Skjemaet er lagt opp til at en av dere står som bestiller og legger inn navn og kontaktinformasjon på de andre deltakerne.

Spørsmål om bookingen, ta kontakt med skolen på 62 51 93 70.

Vi gjør oppmerksom på at ved overbooking av enkelt- og dobbeltrom, kan du bli kontaktet om omrokkering av overnattingsalternativ.